Известие

Collapse
No announcement yet.

Показания на 33 1.4ие нормални ли са ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Показания на 33 1.4ие нормални ли са ?

    Викам и аз да драсна някой ред,че от давна не съм поствал,бях си забравил паролата.
    Та идеята ми е да напишя какво не ми харесва в 33 то и да поумуваме заедно !
    Карам я основно на гъз :П

    1) От 0 до 100 за 14 сек натискам газта и пускам рязко съединителя да превърти нали врътва 2 пъти и оборотите падат на 900 рпм направо умира забива муцуната ? Мн як звук вади се едно съм с 200 та пък то едва се влачя :Д

    2) Не мога да смъквам скоростите в обороти с дигането няма проблем ама за да сложя от 2 ра 1 ва оборотите трябва да са макс до 1000 рпм инъче вие на зъбчятка и не влиза, от 3 та на 2 ра същия проблем но мага да сменя на 2000 рпм инъче пак стърже злобно при всички ли е така и има ли оправия с тес синхронизатори ?

    3) Разход на газ градско с настъпване от време на време 8.5 л на 100 км. кажете вашия колко е с тоя мотор ?

    4) Има едни маншони на рейката които са скъсани ще се преебе ли ако карам така и за да се сменят трябва ли да се свалят накрайниците към макверсоните ,че после пак да правя регулаж ххх ?

    5) Не спира добре отзад регулирахме кантара като съм сам спира добре като се натоварим хич не спира отзад и забива муцуната това с барабани , то там ясна работата иска си дискове !

    П.С старата ми скоростна е с блокирала 3 та не влиза с нея пак хъркаше като смъквам на зад така и я съборих вкарах от 2 ра на 1 ва с 1500 рпм и 3 та блокира :Д има ли някой който да се наеме да я направи както трябва без хъркане и прочие ?
    Last edited by RaIDeR; d.m.y г., 00:11.
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

  • #2
    Първа без междинна газ трудно да я вкараш.

    И за другите предавки също е добре с междинна газ, след като са им по-заминали синхронизаторите.

    Пробвай примерно на 2-ра засили я със 60 и виж какви са ти оборотите на мотора.

    Включи на 3 та после като връщаш на 2-ра като си изключил от скорост ритни газта до въпросните обороти и 2-ра ще влезне като в масло.


    Същото е и с първа само че там иска по прецизни обороти.
    Аз съм вкарвал 1-ва в 5000 без хъркане ръпане сяцане или каквото и да е.
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

    Comment


    • #3
      Ами пробвал съм и междинна още по зле става , става единственно като натисна съединител и задържя докато оборотите паднат до празен ход !
      Пък и не ми се ще да си правя експерименти щото една вече съборих така ще ми се да си влизат както трябва без чалъми и стъркаглки , въпроса е някой оспявал ли е да ги оправи тес 33кови трансмисии !
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
        Викам и аз да драсна някой ред,че от давна не съм поствал,бях си забравил паролата.
        Та идеята ми е да напишя какво не ми харесва в 33 то и да поумуваме заедно !
        Карам я основно на гъз :П

        1) От 0 до 100 за 14 сек натискам газта и пускам рязко съединителя да превърти нали врътва 2 пъти и оборотите падат на 900 рпм направо умира забива муцуната ? Мн як звук вади се едно съм с 200 та пък то едва се влачя :Д

        2) Не мога да смъквам скоростите в обороти с дигането няма проблем ама за да сложя от 2 ра 1 ва оборотите трябва да са макс до 1000 рпм инъче вие на зъбчятка и не влиза, от 3 та на 2 ра същия проблем но мага да сменя на 2000 рпм инъче пак стърже злобно при всички ли е така и има ли оправия с тес синхронизатори ?

        3) Разход на газ градско с настъпване от време на време 8.5 л на 100 км. кажете вашия колко е с тоя мотор ?

        4) Има едни маншони на рейката които са скъсани ще се преебе ли ако карам така и за да се сменят трябва ли да се свалят накрайниците към макверсоните ,че после пак да правя регулаж ххх ?

        5) Не спира добре отзад регулирахме кантара като съм сам спира добре като се натоварим хич не спира отзад и забива муцуната това с барабани , то там ясна работата иска си дискове !

        П.С старата ми скоростна е с блокирала 3 та не влиза с нея пак хъркаше като смъквам на зад така и я съборих вкарах от 2 ра на 1 ва с 1500 рпм и 3 та блокира :Д има ли някой който да се наеме да я направи както трябва без хъркане и прочие ?
        Ех колега къде се загуби?Така относно кутията можеш и сам да си я направиш перфектна-или като минавам през търново ще я видя!Има една тънкост като се разглоби кутията се взима муфата от пета понеже трите муфи са еднакви,та от пета е най запазена даже от едната страна си стои нова понеже нямаш шеста,и се слага на първа и втора!Ще ти трябва камък 38 за първичния вал,избивачи за шплентове!За задна скорост има един пиниз при зглобяването ама стана много дълго!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
          Ех колега къде се загуби?Така относно кутията можеш и сам да си я направиш перфектна-или като минавам през търново ще я видя!Има една тънкост като се разглоби кутията се взима муфата от пета понеже трите муфи са еднакви,та от пета е най запазена даже от едната страна си стои нова понеже нямаш шеста,и се слага на първа и втора!Ще ти трябва камък 38 за първичния вал,избивачи за шплентове!За задна скорост има един пиниз при зглобяването ама стана много дълго!

          С муфите е ясна работата, ма кво праим със синхроните? Освен изброените от теб неща има и още 2-3 тънкости,при сглобяването + ремонт на лостовата система.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            С муфите е ясна работата, ма кво праим със синхроните? Освен изброените от теб неща има и още 2-3 тънкости,при сглобяването + ремонт на лостовата система.
            От двете кутий все ще се съберат няколко читави!Тънкости има и неоспорвам,отделен е въпроса дали ще се справи сам!Аз лично от първия път успях!

            Comment


            • #7
              Като гледам, никой не се сеща за тъпата втулка на коляновия вал.
              Там един иглен лагер ще седи много секси и няма да чакаш, кога ще му стане кеф на вала да си смъкне оборотите и да не се върти заедно с коляновия вал.
              За това и бързото превключване на скоростите си е само мечта.
              Колкото и да е перфектен синхронизатора, като вала на скоростната се е впил в коляновия....
              Иначе твойта скоростна я оправям много лесно, както ти оправих ТПС-а.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Ами такива муфи и синхронизатори има ли от де да се закупят нови и на кви пари евентуално ? Че то ако се отваря няма смисъл от 2 да правим 1 аз тая блокиралата се се каня да я отворя да видя ко е станало че е блокнала 3 тата . А тоя лост където влиза в скоростната има едно Т образно съединение със шплент то носи ли на някаква настройка ? Пък Краси да ти кажя с дос бензин как ли не го сучихме кво ли не сменяхме и настройвахме не работи като на гас ама то не ми и трябва вече ся криза и бензин помирисва само на студен двигател :Д То това остей ами много магарета са умрели неска карах на бащата жигулата имам чувството че ако я настъпвам до дупка по ще върви от алфи :Д инъче във високите е добре над 2500 е бонбон ама в ниските хич я няма
                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                Comment

                Working...
                X